صنوبران سرخ| شهید حسن عشوری

مرا بدون حقوق به سوریه بفرستید

تصویری از درخواست شهید «حسن عشوری» برای اعزام به سوریه منتشر شده است؛ این شهید گیلانی وزارت اطلاعات درخواست می‌کند به تعداد روزهای مرخصی استحقاقی‌اش برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) به سوریه اعزام شود.

مرا بدون حقوق به سوریه بفرستید

به گزارش هشت‌دی تصویری از درخواست شهید مدافع امنیت «حسن عشوری» برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) منتشر شده است.

این شهید گیلانی اهل روستای گسکرمحله رودسر و از سربازان گمنام امام‌زمان (عج)، ۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ در درگیری با تروریست‌های گروهک تکفیری «انصارالفرقان» به فیض شهادت نائل آمد.

وی پیش از شهادت خود، طی نامه‌ای از وزارت اطلاعات درخواست کرده بود تا اجازه دهند برای دفاع از حرم مطهر اهل‌بیت (ع) عازم سوریه شود که قسمتی از تصویر این نامه منتشر شده است.

 در این نامه آمده است: «اینجانب با استعانت از خداوند تبارک‌وتعالی و در خلل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) اعلام آمادگی می‌نمایم تا در صورت صلاحدید حضرتعالی به سوریه اعزام و در دفاع از حرمین شریفین حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) شرکت نمایم.

 شایان ذکر است که حقیر مدت ۹۳ روز مرخصی از محل کار به‌صورت استحقاقی طلب دارم که اگر جنابعالی اجازه بفرمایید از مرخصی بدون حقوق خود استفاده نمایم و متعهد می‌شوم هر مقدار که برادران محترم حفاظت جهت حضور در سوریه معین به فرمایند، به آن پایبند باشم و در مدت معین تعیین‌شده به ایران بازگردم».

همچنین در بخشی از وصیت‌نامه شهید عشوری نیز به نکات جالبی اشاره شده است که در ادامه می‌خوانید: «به‌هیچ‌وجه تا زمان پیدا شدن قبر مطهر حضرت زهرا (س) برای من سنگ قبری تهیه نکنید.

 در لحظه تدفین، تربت کربلا، کفن کربلا و پیشانی‌بند یا زهرا (س) فراموش نشود.

 مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بابت سهل‌انگاری‌های من در استفاده از بیت‌المال به محل کارم پرداخت نمایید».
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه