معاون سیاسی استاندار گیلان:

دفاع مقدس معرف اعتقاد ملت ایران است

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس معرف اعتقاد ملت است، گفت: جنگ‌های دنیا ریشه در اعتقادات ندارد اما هشت سال دفاع مقدس معرف دین و مذهب ما است و ما در این دوران اعتقاد خود را به دنیا نشان دادیم.

دفاع مقدس معرف اعتقاد ملت ایران است

به گزارش هشت‌دی محمد جلائی پیش از ظهر یکشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های استان گیلان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برای همه تاریخ درس‌آموز است اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس به‌عنوان کشور واحد شناخته می‌شویم و این امر به دلیل آن است که اولاً هیچ جنگی مانند این هشت سال در تاریخ ما کل کشور را درگیر نکرده بود و دیگر آنکه زمان طولانی برای آن صرف شد و آحاد مردم نیز درگیر این جنگ بودند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس معرف اعتقاد ملت است، افزود: جنگ‌های دنیا ریشه در اعتقادات ندارد و مسیحیت و یهودیت جنگ‌های فعلی را قبول ندارند اما هشت سال دفاع مقدس معرف دین و مذهب ما است و ما در این دوران اعتقاد خود را به دنیا نشان دادیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه بلوک شرق و غرب در دوران دفاع مقدس علیه ما با هم متحد شدند، تصریح کرد: نسل جدید با ایستادگی مدافعان حرم می‌تواند ریشه اعتقادی ایستادگی جمهوری اسلامی را درک کند.

جلائی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در این هشت سال برخی رزمندگان از تشنگی شهید شدند و یا برخی برای آسیب نرسیدن به اسرای عراقی جان خود را به خطر انداخته و به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گیلان، افزود: هیچ کمبود و ابهامی برای معرفی و دفاع از عملکرد ۸ساله جنگ نداریم و تربیت دینی رزمندگان ما نیز نتیجه فکر و عمل امام خمینی (ع) بود.

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پتانسیل جذب جوانان را دارد، تصریح کرد: شلوغی‌های اخیر به‌خاطر برداشتن حجاب از سر شل حجاب‌ها بود؛ اما دشمنان به هدف خود نرسیدند.

جلائی با بیان اینکه در هر ساعت ۵ میلیون محتوا علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود، افزود: تربیت دینی این است که امام جامعه را بشناسیم و در مسیر شهدا گام برداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه