فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

احتکار ۹ تن برنج در لاهیجان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

احتکار ۹ تن برنج در لاهیجان

به گزارش هشت‌دی سردار عزیزالله ملکی امروز در شورای فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه‌زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی لاهیجان با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت‌گرفته از احتکار مقدار زیادی برنج داخل انباری در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شده و پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹ تن برنج احتکار شده در بازرسی از محل موردنظر خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۸ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: دراین‌خصوص متهم ۶۷ساله با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالا، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه‌زدن به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سوءاستفاده از نیاز مصرف‌کنندگان نیست از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه