بستری ۲۱۰ بیمار کرونایی در کشور

طبق آخرین آمار از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، ۲۱۰ بیمار کرونایی در کشور بستری شدند.

بستری ۲۱۰ بیمار کرونایی در کشور

به گزارش هشت‌دی، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونا در کشور را تشریح کرد. متن اطلاعیه این مرکز به این شرح است:

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۲۵۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۷۹۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۷۳۵ دُز رسید.

از شنبه هفته گذشته تا امروز ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۲۱۰ نفر آنها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۷۲۹ نفر رسید.

️متأسفانه در طول ۸ روز گذشته (شنبه ۱۱ شهریور تا شنبه ۱۸ شهریورماه)، ۲۱ نفر از بیماران کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۳۵۶ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۷۶ هزار و ۳۷۲ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۷ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۲۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه