فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

۳۶ معتاد و فروشنده مواد مخدر در دام پلیس صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۳۶ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

۳۶ معتاد و فروشنده مواد مخدر در دام پلیس صومعه‌سرا

به گزارش هشت‌دی، امیر وهاب‌زاده امروز در شورای فرماندهی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه از اجرای طرح ۳ روزه ارتقای امنیت اجتماعی باهدف جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و افرود: در این راستا ۲۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا به کشف ۲ کیلو و ۹۳۰ گرم مواد مخدر، ۲ دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال اشاره و تصریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه آنها تقدیر و تشکر و خاطرنشان کرد: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه