نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

مشکل سد شفارود حقوقی است

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات سد شفارود عمدتاً حقوقی است خواستار سفر وزیر نیرو با محوریت این سد به گیلان شد.

مشکل سد شفارود حقوقی است

به گزارش هشت‌دی حسن محمدیاری در برنامه گفتگوی خبری، با اشاره به وضعیت سد شفارود در پی توقف عملیات اجرایی پروژه، اظهار کرد: طی یک سال گذشته بیشترین وقت را صرف سد شفارود کردیم.

او سد شفارود را پروژه آبرسانی کشاورزی، صنعتی و شرب غرب استان گیلان دانست و افزود: این پروژه مهم به‌خاطر اختلاف کارفرما و پیمانکار متوقف و کارگران آن بیکار شده‌اند.

نماینده شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی خواستار سفر وزیر نیرو به استان گیلان با محوریت سد شفارود شد و عنوان کرد: استاندار گیلان نیز از وزیر نیرو خواسته به گیلان سفر کند و پیگیر پروژه‌های حوزه آب استان باشد.

محمدیاری، با اشاره به قول مساعد وزیر نیرو جهت بازدید از سد شفارود و سدهای لاستیکی غرب استان تا ماه آینده، اضافه کرد: مشکل سد شفارود عمدتاً حقوقی و مربوط به فسخ قرارداد پیمانکار قبلی و مطالبات آن است، لذا مسیر حقوقی در حال طی‌شدن است و برای جلوگیری از توقف کار، پروژه را واگذار کردیم.

وی همچنین از افتتاح سد لاستیکی ماسال در آینده نزدیک با حضور وزیر نیرو خبر داد و خاطرنشان کرد: سد لاستیکی ماسال آماده بهره‌برداری بوده و آبگیری هم شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، سد لاستیکی تالش را نیز دارای پیشرفت ۷۰ درصدی دانست و یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی، تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح این سد نیز خواهیم بود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه