تجزیه سیما!

 «سیما ثابت» خروج خود را از شبکه تروریستی اینترنشنال اعلام کرد. او در این شبکه به دنبال عادی‌سازی تجزیه‌طلبی ایران بود که نهایت خود تجزیه شد.

تجزیه سیما!

به گزارش هشت‌دی، سیما ثابت در صفحه اینستاگرام خود در حالی خبر خارج‌شدن از جمع تروریست‌های شبکه تلویزیونی تروریستی اینترنشنال را اعلام کرده که پیش‌تر از این هم «سامان ساک» یا همان سامان رسول‌پور نیز از این شبکه اخراج شده بود.

اخراج سیما ثابت از ماه‌ها قبل در فضای مجازی مطرح شده بود و پس از اخراج رسول‌پور از اینترنشنال، بسیاری از کارشناسان مدعی تخلف و دعوا این دو مجری با یکدیگر شده بودند.

کانال تلگرامی پارسین TV، از پشت پرده اختلافات درونی اینترنشنال و استعفای تهیه‌کننده این شبکه خبر داده بود. این رسانه عنوان کرده بود سامان رسول‌پور (تهیه‌کننده) با هم‌خانه‌اش، سیما ثابت (مجری) به دلیل اختلافات گسترده از اینترنشنال جدا شدند.

فارغ از اختلافاتی که – روزبه‌روز بیشتر هم خواهد شد – در این شبکه تروریستی وجود دارد باید بدانیم که وظیفه‌ای که سیما در این سیما بر عهده داشت عادی‌سازی تجزیه ایران بود. وی همواره در این ایام تلاش کرد تا یکپارچگی ایران را به یک‌مشت دلار بفروشد و زبان دشمنان ایران و ایرانی باشد که نهایت خود تجزیه شد و ایران و ایرانی همچنان سربلند و با افتخار در مسیر پیشرفت در حال گام گذاشتن است.

حال سیما ثابت ماند با شرافتی انسانی که دیگر ندارد و تنفری که ایرانی و ایرانی از او در دل دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه