مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان:

پذیرش ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان از پذیرش ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: بیشترین مسافر فرهنگی نیز از استان آذربایجان شرقی از خدمات مراکز رفاهی و واحدهای آموزشی گیلان بهره‌مند شدند.

پذیرش ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان

به گزارش هشت‌دی محمد فائزی در شورای آموزش‌وپرورش استان گیلان با اعلام خبر اسکان حدود ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در مراکز آموزش‌وپرورش این استان اظهار کرد: بیشترین پذیرش مسافر فرهنگی در شهرهای رشت، انزلی، تالش و آستارا بوده که در قالب سه هزار و ۱۶۸ خانوار در مراکز رفاهی و مدارس خود اسکان دادند.

 وی ادامه داد: بیشترین مسافر فرهنگی نیز از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی از خدمات مراکز رفاهی و واحدهای آموزشی استان گیلان بهره‌مند شدند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه اولویت پذیرش در مراکز رفاهی با فرهنگیان است، اضافه کرد: ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۴۰ سوئیت و ۵۱۲ تخت برای پذیرش مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

 وی درباره چگونگی پذیرش مسافران فرهنگی در مراکز رفاهی و مدارس گیلان خاطرنشان کرد: پذیرش در سوئیت‌ها و مراکز رفاهی به‌صورت حضوری است و برای اسکان در مدارس هم متقاضیان به ستاد مرکزی اسکان در مناطق آموزش‌وپرورش مراجعه کنند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان مسافران فرهنگی و مراکز رفاهی استان از اول مردادماه آغاز شد، اضافه کرد: این در حالی است که تابستان سال گذشته از تیرماه برای پذیرش مسافران اقدام شده بود.
انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه