معاون آموزش‌وپرورش گیلان:

بانوان گیلانی صدرنشین مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان کشور شدند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان گفت: تیم بانوان تنیس روی میز این استان در جمع ۲۹ تیم کشور برای دومین سال پیاپی، مقام قهرمانی کشور را از آنِ خود کرد.

بانوان گیلانی صدرنشین مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان کشور شدند

به گزارش هشت‌دی امیر سراجی با اعلام اینکه بانوان گیلانی صدرنشین مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان کشور شدند گفت: در مسابقات تنیس روی میز بانوان فرهنگی کشور که در دو بخش انفرادی و تیمی با عنوان یادواره فرهنگی شهید ابراهیم هادی در تبریز برگزار شد؛ در قسمت تیمی، گیلان توانست برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: بانوان فرهنگی گیلانی متشکل از: صغرا رزمگیر، نوشین عبدالله زاده، فاطمه باقری و طیبه آقایی به مربیگری و سرپرستی طاهره پروانه در جمع ۲۹ تیم کشور بااقتدار، پس از ۵ پیروزی توانستند با راهیابی به فینال، تیم فارس را نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارند. در این مسابقات آذربایجان شرقی و خراسان رضوی مشترکاً عنوان سوم را کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین کاروان اعزامی گیلان شامل تیم تنیس روی میز و بدمینتون در این دوره، رتبه برتر فرهنگی مسابقات را به خود اختصاص داد. سراجی افزود: در این بخش و در رشته‌های کتابخوانی و عکاسی ملاحت ابرشهر (در هر دو رشته)، فاطمه باقری و ایده فقیهی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

گفتنی است در بخش انفرادی مسابقات، لیلا اسعدی از آذربایجان شرقی مقام اول، فاطمه امینی مقدم از خراسان رضوی رتبه دوم و معصومه وئیسی از فارس و فاطمه خانزاده از شهرستان‌های تهران مشترکاً عناوین سوم را به دست آوردند.

رقابت‌های تنیس روی میز بانوان فرهنگی کشور از ۱۶ تا ۲۰ تیر به میزبانی تبریز برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه