مدیرکل هواشناسی گیلان:

هوای گیلان ۴ درجه گرم‌تر می‌شود

 مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه طبق نقشه‌های هواشناسی جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر وقت امروز برای استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوای ۲ تا ۴ درجه افزایش می‌یابد.

هوای گیلان ۴ درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش هشت‌دی محمد دادرس در گفتگو با خبرنگاران و با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان گیلان قسمتی ابری تا ابری است، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر وقت امروز برای استان پیش‌بینی‌شده است.
وی با اشاره به صدور هشدار زرد برای ارتفاعات گیلان افزود: بارش رگباری و رعدوبرق برای ارتفاعات شدید و در جلگه نیز بارش‌ها پراکنده خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: هم اکنون از رضوانشهر و ارتفاعات تالش بارش باران گزارش شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به نقشه‌های هواشناسی از فردا تا چهارشنبه جوی پایدار و روند افزایشی دما برای استان پیش‌بینی‌شده است، افزود: دمای هوای ۲ تا ۴ درجه افزایش می‌یابد.
دادرس ارتفاع موج دریا امروز و فردا را نیم متر و با احتیاط اعلام کرد و افزود: دریا سه‌شنبه و چهارشنبه با ارتفاع موج ۴۰ سانتی‌متر غالباً برای شنا و فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.
وی همچنین گفت: هم اکنون دمای هوای شهر رشت مرکز استان ۲۹ درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر نیز ۷۰ درصد است.
به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان؛ در ۲۴ ساعت گذشته منجیل با دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین و اسب وونی تالش با ۱۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

انتهای خبر/

منبع: سایت هواشناسی گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه