با حضور رئیس‌کل دادگستری گیلان؛

مراسم معارفه رئیس دادگستری سیاهکل برگزار شد

با حضور رئیس‌کل دادگستری گیلان «محمد صالح جنت رستمی» به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان سیاهکل معارفه شد.

مراسم معارفه رئیس دادگستری سیاهکل برگزار شد

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین معارفه رئیس دادگستری سیاهکل با تأکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی گفت: قضات دادگستری موظف‌اند به‌سرعت و بادقت به پرونده‌های قضایی رسیدگی کنند.
وی همچنین در بازدید از دادگستری سیاهکل با قدردانی از زحمات جهادی قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان، افزود: برای نظم‌بخشی در کارها و رسیدن به نتیجه مطلوب، باید با برنامه‌ریزی عمل کرد.
رئیس‌کل دادگستری گیلان پیشگیری را بهتر از درمان دانست و گفت: برای جلوگیری از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی باید جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر و با حضور سازمان‌های متولی برگزار و مصوبات آن هم پیگیری و اجرایی شود.

صادقی نیارکی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در استان، اضافه کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی است که باید در شهرستان‌ها موردتوجه قرار گیرد.
وی یکی از راهکارهای کاهش تشکیل پرونده در محاکم قضایی را صلح و سازش بین طرفین دعوا دانست و گفت: شوراهای حل اختلاف باید از افراد سرشناس و معتمد هر منطقه برای ایجاد صلح و سازش استفاده کنند.
در پایان این مراسم از زحمات محمدعلی عموئی تقدیر و محمد صالح جنت رستمی به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان سیاهکل معارفه شد
جنت رستمی پیش‌ازاین دادستان رودسر بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه