یادداشت| عمران علیزاده

از گذشته درس بگیرید

در سال ۷۸ جریان اصلاح‌طلب برای اینکه در میان اپوزیسیون داخلی جا باز کند اصرار به هم‌پوشانی و هم‌افزایی با «نهضت آزادی» برای فتح مجلس ششم را داشت؛ اما اوج تحقیر آنها زمانی روشن شد که اپوزیسیون داخلی مدام خود را از آنها مبرّا می‌کرد.

از گذشته درس بگیرید

هشت‌دی: عمران علیزاده استاد دانشگاه گیلان در یادداشتی نوشت: بعد از سخنان هنجارشکنانه چند هفته پیش رئیس‌جمهور سابق، استعفای خارج از عرف معاون ایشان هم تیتر یک رسانه‌های معاند شد.

به نظر می‌رسد این گروه سیاسی عجله دارند تا اسمشان در لیست اپوزیسیون داخلی که این روزها سعی می‌کنند رهبری ناآرامی‌های احتمالی آینده را به عهده بگیرند، جا نماند.

در سال ۷۸ همین جریان برای اینکه در میان اپوزیسیون داخلی جا باز کند اصرار به هم‌پوشانی و هم‌افزایی با «نهضت آزادی» برای فتح مجلس ششم را داشت؛ اما اوج تحقیر آنها زمانی روشن شد که اپوزیسیون داخلی مدام خود را از آنها مبرا می‌کرد.

نمی‌دانم آقایان حواسشان هست یا نه که امروز اپوزیسون داخلی ایران را سازمان‌های اطلاعاتی غربی از «فیمینیست‌ها»، «جامعه بهایت» و «دگرباشان جنسی» تشکیل داده‌اند.

شاید شما امروز اصرار به همراهی با آنها داشته باشید؛ اما برای روزی که آنها شما را به‌هیچ حساب کنند نیز جای حرفی باقی بگذارید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه