مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

گردهمایی فعالان فرهنگی گیلان برگزار می‌شود

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان، گفت: گردهمایی فعالان فرهنگی هنری گیلان با هدف ایجاد ارتباط فعال و همه‌جانبه فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

گردهمایی فعالان فرهنگی گیلان برگزار می‌شود

 محمد پوراسماعیلی در گفتگو با  هشت‌دی از برگزاری رزمایش سراسری فعالان فرهنگی و هنری بسیج با عنوان مثل مصطفی که مزیّن به نام شهید مصطفی صدرزاده است، در استان گیلان خبر داد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش استفاده از ظرفیت فعالان عرصه فرهنگ استان است، افزود: هدف دیگر برگزاری این همایش ایجاد شبکه و ارتباط فعال و همه‌جانبه فعالان عرصه فرهنگی استان گیلان می‌باشد.

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه قدس، زمان برگزاری این گردهمایی را هفتم شهریور عنوان و تصریح کرد: این همایش در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با ظرفیت بیش از ۴۷۰ نفر برگزار خواهد شد.

پور‌‌اسماعیلی با بیان اینکه رزمایش سراسری فعالان فرهنگی هنری بسیج با حضور سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس برگزار می‌شود، گفت: این گردهمایی در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در ۱۳ بخش سرود، تئاتر، رسانه، جمعیت، عفاف و حجاب، شبکه روشنگری، تولیدکنندگان آثار هنری و دانش‌آموزی و… اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این گردهمایی پیش‌مقدمه‌ای برای ایجاد شبکه و ارتباط بین فعالان فرهنگی شهرستان‌های استان است، عنوان کرد: با ایجاد شبکه فرهنگی بسیج فرصت بیشتری برای خدمت به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد.

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نام این گردهمایی برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری در مدح شهید مصطفی صدرزاده انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی جوانان زیادی مثل این شهید عزیز دارد که امیدآفرین هستند و با متصل‌شدن به یکدیگر می‌توانند تاثیرات زیادی برجای بگذارند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه