فرمانده انتظامی شهرستان ماسال خبر داد:

دستگیری عامل نزاع و تیراندازی در شاندرمن

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری عامل نزاع و تیراندازی در بخش شاندرمن ماسال خبر داد و گفت: این درگیری به علت اختلاف ملکی رخ‌داده است.

دستگیری عامل نزاع و تیراندازی در شاندرمن

به گزارش هشت‌دی مرتضی ترازی امروز و در شورای فرماندهی شهرستان ماسال اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در بخش شاندرمن شهرستان ماسال، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت‌گرفته، مشخص شد، دو نفر از افراد بومی به علت اختلافات ملکی درگیر و اقدام به شلیک تیر هوایی کرده‌اند، افزود: عاملان ۱۸ و ۳۸ساله این درگیری با اقدامات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با اشاره به مصدومیت جزئی یکی از افراد حاضردرصحنه درگیری، گفت: فرد مصدوم جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

ترازی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که در بعضی از مواقع جبران‌ناپذیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه