رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

سازمان بازرسی کل کشور پیشانی و خط مقدم مبارزه با فساد است

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه هیچ دستگاهی نباید از حضور سازمان بازرسی ناراحت شود گفت: سازمان بازرسی کل کشور پیشانی و خط مقدم مبارزه با فساد است.

سازمان بازرسی کل کشور پیشانی و خط مقدم مبارزه با فساد است

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در دیدار با بازرس کل استان گیلان، اظهار کرد: رویکرد بنده حمایت از سازمان بازرسی در هر شرایطی است.

وی ادامه داد: در دادگاه‌ها پرونده‌های بازرسی را کسی باید رسیدگی کند که علاوه بر دید قضایی، روحیه فساد ستیزی و حاکمیتی هم داشته باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نباید از حضور سازمان بازرسی ناراحت شود، گفت: دستگاه‌ها باید بازرسی را کمک‌حال خود بدانند.

به‌گفته صادقی نیارکی سازمان بازرسی کل کشور پیشانی و خط مقدم مبارزه با فساد است.

وی با بیان این نکته که دست سازمان بازرسی در مقایسه با سایر نهادهای نظارتی در مبارزه با فساد بازتر است افزود: از این ظرفیت نهایت استفاده صحیح را انجام دهید و حساسیت نسبت به فساد ستیزی نباید در شما کم‌رنگ شود.

 لازم به ذکر است در ادامه جلسه ده ده جانی بازرس کل استان گیلان ضمن بیان نکاتی در مورد برخی پرونده‌های مفتوح در محاکم استان، از رئیس‌کل دادگستری درخواست کرد برای به‌نتیجه‌رسیدن این پرونده‌ها مساعدت و همکاری بیشتری صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه