مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان خبر داد:

 آزادی ۷۸ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های گیلان

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از آزادی ۷۸ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان خبر داد و گفت: تا کنون ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق خیران و نیکوکاران برای آزادی این افراد تأمین و پرداخت شده است.

 آزادی ۷۸ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های گیلان

به گزارش هشت‌دی علیرضا یزدانی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر آزادی ۷۸ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان اظهار کرد: از این تعداد ۷۰ زندانی مرد و ۸ زندانی زن بودند که به دلیل محکومیت‌های ناشی از جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از بند زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با قدردانی از همکاری شاکیان برای مختومه کردن این پرونده‌ها افزود: شاکیان و طلبکاران با چشم‌پوشی از ۸ درصد اصل بدهی، نقش بزرگی در آزادی این ۷۸ زندانی داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان افزود: تا کنون ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق خیران و نیکوکاران برای آزادی این ۷۸ زندانی غیرعمد تأمین و پرداخت شده است.

علی یزدانی با اشاره به ابلاغ اعتبار بانک‌های عامل گفت: تا امروز ۷ میلیارد تومان از این اعتبار از طریق مددجویان جذب شده است و مابقی مددجویان معرفی شده در حال دریافت تسهیلات هستند.

وی با اشاره به همکاری خوب قضات محاکم در خصوص پذیرش مددجویان ناتوان در پرداخت جرائم غیرعمد گفت: امسال ۸۱ میلیارد تومان از محل پذیرش اعسار در مراجع قضایی موافقت شده است که مددجویان غیرعمد باقیمانده مبلغ را به‌صورت اقساط به شاکیان پرداخت می‌کنند.

یزدانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ زندانی غیرعمد در زندان‌های گیلان هستند گفت: با بررسی و پایش از این تعداد زندانی ۸۵ زندانی مشمول کمک ستاد دیه استان هستند.
وی گفت: شماره‌حساب ستاد دیه بانک تجارت به شماره ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ و شماره کارت این ستاد به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه