مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان مطرح کرد:

دمای بالای هوا و سرقت تجهیزات از چالش‌های مدیریت برق در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه سال گذشته ۱۸ روز دمای هوا بالای ۳۷ درجه ثبت شد اما امسال تاکنون ۴۸ روز شاهد چنین دمای بالایی بوده‌ایم، گفت: متوسط بیشینه دما نسبت به سال گذشته سه درجه افزایش داشته و از سوی دیگر موضوع سرقت نیز مشکلاتی ایجاد کرده است؛ در سال گذشته نیز بیش از هزار سارق دستگیر شدند.

دمای بالای هوا و سرقت تجهیزات از چالش‌های مدیریت برق در گیلان

به گزارش هشت‌دی  محمدتقی مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه باتوجه‌ به گرمای شدید و همچنین پایداری گرما، خوشبختانه با مصرف بهینه و تعامل مناسب مردم حداقل خاموشی‌ها اعمال شد اظهار کرد: در این راستا از یک میلیون و پانصد هزار قبض صادر شده حدود یک‌سوم این قبوض صفر بوده و یا مصرف‌کنندگان بستانکار شدند.

دمای گیلان ۴۸ روز بالای ۳۷ درجه ثبت شد

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته ۱۸ روز دمای هوا بالای ۳۷ درجه ثبت شد؛ اما امسال تاکنون ۴۸ روز ثبت شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با تأکید بر اینکه خوشبختانه مردم گیلان مدیریت مصرف برق را بسیار خوب رعایت کردند افزود: ک به طور حتم یکی از عوامل مهم این امر با اطلاع‌رسانی مناسب اصحاب رسانه انجام شده است.

بیش از هزار سارق تجهیزات برق شهری دستگیر شدند

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اضافه کرد: متوسط بیشینه دما نسبت به سال گذشته سه درجه افزایش داشته و از سوی دیگر موضوع سرقت نیز مشکلاتی ایجاد کرده است؛ در سال گذشته نیز بیش از هزار سارق دستگیر شدند.

مهدی زاده به استمرار گرمای هوا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گرما هنوز به اتمام نرسیده و سال گذشته ۱۴ شهریورماه پیک مصرف برق بود و به همین دلیل از مردم گیلان درخواست داریم که همچنان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم روزهای باقیمانده از تابستان را با کمترین خاموشی و حتی بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: برای ایجاد آسایش نسبی باید تعامل وجود داشته باشد که در این راستا انتظار داریم همچنان مردم با مصرف بهینه ما را یاری کنند تا بتوانیم روزهای گرم باقیمانده را بدون مشکل قطعی برق سپری کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه