رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد اربعین گیلان:

سامانه اربعین گیلان راه‌اندازی شد

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین گیلان، گفت: این سامانه برای ارتباط سریع‌تر و بهتر با زوّار و با ارائه اطلاعاتی مربوط به ظرفیت اسکان و تغذیه موکب‌های ایرانی و محل قرارگرفتن موکب‌ها راه‌اندازی شده است.

سامانه اربعین گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش هشت‌دی، محمد عبداللهیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه اربعین گیلان، اظهار کرد: اطلاعات مربوط به موکب‌های ایرانی در سامانه اربعین گیلان در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی افزود: در این بخش، اطلاعات مربوط به ظرفیت اسکان و تغذیه موکب‌های ایرانی و محل قرار گرفتن موکب‌ها و همچنین شماره حساب و شبای موکب‌های گیلان برای پرداخت نذورات و کمک‌ها در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه این سامانه برای ارتباط سریع‌تر و بهتر با زوار در پیام رسان‌های ایرانی کانال‌های اطلاع رسانی اربعین گیلان راه‌اندازی شده است، افزود: این سامانه نسبت به سال‌های گذشته دارای امکانات جدیدی است و با برخی سامانه‌های دیگر مثل سامانه ثبت احوال نیز در ارتباط است.

عبداللهیان خاطرنشان کرد: علی‌رغم پیش‌بینی پهنای باند مورد نیاز سامانه سماح، کار ثبت نام خود را در این سامانه به روز‌های پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه