مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان:

بنزین به اندازه کافی و مطلوب در گیلان وجود دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، بنزین و تمام فرآورده‌های نفتی به اندازه کافی و مطلوب در استان وجود دارد و مشکلی نداریم، گفت: مردم می‌توانند با استفاده از کارت شخصی سهمیه یارانه‌ای و ۱۵۰ لیتر نرخ دوم را دریافت کنند لذا خودروها برای کاهش معطلی جایگاه‌ها از کارت‌های شخصی استفاده کنند.

بنزین به اندازه کافی و مطلوب در گیلان وجود دارد

به گزارش هشت‌دی، مجتبی شکوری در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه باران، گیلان را از استان‌های گردشگرپذیر دانست و اظهار کرد: در ایام تابستان و روزهای تعطیل، شاهد تردد بسیار زیاد مسافران در سطح استان هستیم که مصرف بنزین را افزایش می دهد.

افزایش مصرف بنزین در روزهای اخیر

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه همکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ایجاد رضایتمندی برای هم استانی‌ها و مسافران عزیز است، افزود: طی روزهای اخیر با افزایش مصرف بنزین نسبت به نرم مواجه هستیم و از چهار میلیون لیتر در روز به چهار میلیون و ۸۰۰ لیتر تا پنج میلیون لیتر رسیده ایم و لذا نیازمند همراهی مردم و مسافران هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره به تعطیلی مقطعی برخی از جایگاه‌ها به خاطر ترافیک سنگین بین شهری، خاطرنشان کرد: بنزین و تمام فرآورده‌های نفتی به اندازه کافی و مطلوب در استان وجود دارد و مشکلی نداریم.

شکوری با بیان اینکه چند جایگاه با تعمیرات مواجه هستند و همین مسئله موجب معطلی‌ها خودروها شده، گفت: به دنبال افزایش خرید بنزین توسط مالکان جایگاه‌ها هستیم و نسبت به تامین و ارسال آن اقدام خواهیم کرد.

محدودیتی برای کارت‌های سوخت شخصی در گیلان ایجاد نشده

وی در پاسخ به چگونگی محدودیت سوختگیری‌ها، اضافه کرد: در استان گیلان هیچگونه محدودیتی برای کارت‌های سوخت ایجاد نکردیم و خودروها می‌توانند دو مرحله ۶۰ لیتری در روز با فاصله چهار ساعت سوختگیری کنند، اما کارت‌های آزاد محدودیت سرویس دارند.

خودروها برای کاهش معطلی جایگاه‌ها از کارت‌های شخصی استفاده کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به قانون بودجه و تکلیف وزارت نفت برای محدودیت استفاده از کارت‌های اضطراری در جایگاه‌ها، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از کارت شخصی سهمیه یارانه‌ای و ۱۵۰ لیتر نرخ دوم را دریافت کنند لذا خودروها برای کاهش معطلی جایگاه‌ها از کارت‌های شخصی استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه