واکنش فعال رسانه‌ای به اظهارات اینستاگرامی رضا ‎رشیدپور

رضا ‎رشیدپور با انتشار متنی در اینستاگرام از حضور در شبکه ۳ انصراف داد؛ نکات سید حسینی فعال رسانه‌ای را در این رابطه می‌خوانید.

واکنش فعال رسانه‌ای به اظهارات اینستاگرامی رضا ‎رشیدپور

به گزارش هشت‌دی رضا رشیدپور با انتشار متنی در اینستاگرام خود، از حضور در شبکه ۳ انصراف داد.

 در ادامه نکات سید حسینی فعال رسانه‌ای را دراین‌رابطه می‌خوانید.

 در بخشی از متن آقای رشیدپور نوشتند: «هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم‌محور می‌دانم. همه سلیقه‌ها و باورها در چهارچوب امنیت و منافع ملی… برنامه داشته باشند».

 این حرف دقیقی است و کسی منکر تکثر برنامه‌های مردم‌محور نشده است. بخصوص حزب‌اللهی که سهمش از رسانه ملی برنامه‌های چنددقیقه‌ای با حداقل دستمزد است. اما نکته کلیدی «در چهارچوب امنیت و منافع ملی» بودن است!

 آقای رشیدپور، این رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران است نه رسانه سکولاریزه شده منهای ارزش‌های اسلامی و انقلابی. تکثر برنامه‌ها در چهارچوب اسلام، انقلاب و قانون اساسی باید باشد. جمهوری اسلامی هرگز ادعای دموکراسی منهای اسلام نکرده است که رسانه‌اش امروز شاهد حامیان براندازی با پول بیت‌المال باشد. تصور نمی‌کنم هیچ حکومتی به حامیان براندازش تریبون بدهد!

 چیزی که شاید شما فراموش کرده‌اید اما مردم هنوز به‌خاطر دارند این است که شخص شما و امثال شما در چه زمانی و به چه دلیلی از رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران کنار کشیدید و رفتید. شما در کنار براندازان و کسانی که توهم رژیم چینج داشتند کنار کشیدید و در آتش این فتنه دمیدید.

 شما در ریخته‌شدن خون‌های جوانان بی‌گناه دست دارید چرا که همین استعفای شما که بالاترین کنش سیاسی در مقام یک شخص رسانه‌ای است باعث تشویق اغتشاشگران شد و نتیجه آن شد که عده‌ای در داخل و خارج توهم «انقلاب» برداشتند و گفتند که همه دارند می‌روند پس بکشیم و آتش بزنیم و اغتشاش کنیم.

 در ادامه نوشتید، «حضور شما هیچ منتی بر گردن مخاطبان… نیست.» و در بخشی نوشتید که، «آفت بزرگ برای کشور حاشیه و دوقطبی‌سازی‌هاست». نه آقای رشیدپور، آفت بزرگ تعارفات و دورنگی است و همین منت‌گذاشتن بر رسانه ملی و مردم. اگر منتی نبوده و نیست پس چرا کنار کشیدید؟ چرا رفتید؟ اگر رفتید این تعارفات مزخرف فرهنگی که هیچ‌کسی باورش نمی‌کند چیست؟

 در آخر نوشتید که، «… خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم». زمان مناسب‌تر یعنی چه زمانی؟ رسانه ملی بعد از عبور از جمهوری اسلامی؟!

 زمان مناسب‌تر همین‌الان است آقای رشیدپور، اینکه شما از مردم، از شهدا و از جمهوری اسلامی عذرخواهی کنید و به‌صورت عمومی ابراز پشیمانی به‌خاطر حمایت از براندازی که در بزنگاه‌های تاریخی کنار مردم و در چهارچوب امنیت و منافع ملی کار نکردید.

 بهتر است این حرف‌ها و رفتارهای پوپولیستی را ادامه ندهید و یک‌بار هم شده خودتان باشید. اگر این خود بودن به معنای فردی پشیمان است پس با مردم صادق باشید و به‌صورت عمومی عذرخواهی کنید و اگر نه به معنای عبور از جمهوری اسلامی است دیگر پایتان را به مکانی که از پول بیت‌المال ارتزاق می‌کند نگذارید!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه