افق، شبکه تلویزیونی اربعین در صداوسیما شد

مدیر شبکه افق گفت: امسال افق علاوه بر پخش برنامه‌های مختلف تلویزیونی و مستند، به‌عنوان شبکه تلویزیونی اربعین، به پوشش گسترده و لحظه‌ای رویدادهای مربوط به اربعین و اطلاع‌رسانی از مرزهای شرقی و غربی کشور و مسیر پیاده‌روی عمل خواهد کرد.

افق، شبکه تلویزیونی اربعین در صداوسیما شد

  به گزارش هشت‌دی صادق یزدانی با اشاره به برنامه‌های مختلف شبکه افق سیما برای اربعین امسال اظهار کرد: امسال افق علاوه بر پخش برنامه‌های مختلف تلویزیونی و مستند، به‌عنوان شبکه تلویزیونی اربعین، به پوشش گسترده و لحظه‌ای رویدادهای مربوط به اربعین و اطلاع‌رسانی از مرزهای شرقی و غربی کشور و مسیر پیاده‌روی عمل خواهد کرد. براین‌اساس ویژه‌برنامه «تکیه» هر شب از شهر کربلا و با موضوع مباحث معرفتی و تبیینی رویداد اربعین روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را که هر شب ساعت ۲۴ پخش خواهد شد، سید مهدی قوامی بر عهده دارد.

یزدانی «موکب کلمات» را دیگر ویژه‌برنامه اربعین شبکه افق معرفی و ابراز کرد: این برنامه زنده، با اجرای هادی جان فدا و همچنین شاعران آیینی به‌عنوان مهمان، هر شب ساعت ۲۱ به بررسی اشعار اربعینی می‌پردازد.

مدیر شبکه افق از پخش زنده برنامه «در مسیر حسین» طی ساعت‌های مختلف خبر داد و گفت: به‌این‌ترتیب شبکه افق به شبکه تلویزیونی اربعین تبدیل می‌شود که مرجع اصلی پخش گزارش‌های لحظه‌ای مستقیم از مرزهای مختلف شرقی و غربی بوده و تولیدات و گزارش‌های زنده تیم‌های برنامه‌ساز از محل ستاد اربعین وزارت کشور را همپوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها موکب تلویزیونی افق از ۱۱ شهریور تا روز اربعین و با حضور کارشناسان مذهبی و خانواده شهدا، روایتگر اتفاقات و داستان‌های مربوط به شهدا و خانواده‌های آنها در مسیر پیاده‌روی اربعین خواهد شد، برنامه‌ای که با اجرای علیرضا امیدواریان هر روز ساعت ۱۱ و از استودیوی شبکه افق به‌صورت زنده روی آنتن می‌رود.

یزدانی خاطرنشان کرد: ۶ عنوان مستند جدید با محوریت پیاده‌روی اربعین هم توسط گروه مستند شبکه افق تولید شده که طی این ایام و در ساعت‌های مختلف پخش می‌شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه