حمله به جنگلبانان تمامی ندارد؛

دستان خالی مأموران منابع طبیعی در مقابله با قاچاقچیان

سرجنگلبان بخش لوندویل آستارا که مورد حمله و ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت، می‌گوید: به‌عنوان یک جنگلبان در راه حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان نیازمند استفاده از ابزار دفاعی در مواقع ضروری هستم این در حالی است که مأموران منابع طبیعی هیچگونه سلاح و ابزار دفاعی ندارند.

دستان خالی مأموران منابع طبیعی در مقابله با قاچاقچیان

به گزارش هشت‌دی، نادر روانستان سرجنگلبان بخش لوندویل آستارا هنگام بازگشت به منزل مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت در گفتگو با هشت‌دی در تشریح این حادثه اظهار کرد: بر اساس لیست منابع طبیعی آستارا با خودروی اداره در حال گشت بودم که ماشین دچار نقص فنی شد، پس از حل مشکل به مسیر خود ادامه دادم که دو ماشین اقدام به توقف خودروی جنگلبانی کردند.

وی افزود: چهره این افراد توسط دوربین‌های موجود در آن منطقه شناسایی و در یک اقدام به موقع توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

سرجنگلبان بخش لوندویل آستارا با اشاره به وضعیت عمومی خویش گفت: حدود ساعت دو بامداد دیشب از بیمارستان مرخص شدم و علاوه بر زانو درد شدید و شکستگی گونه، چشم چپ بنده کاملاً بسته است.

روانستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اداره منابع طبیعی و نیروی انتظامی آستارا خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک جنگلبان در راه حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان نیازمند استفاده از ابزار دفاعی در مواقع ضروری هستم این در حالی است که مأموران منابع طبیعی هیچ‌گونه سلاح و ابزار دفاعی ندارند.

به گزارش هشت‌دی، سرجنگلبان بخش لوندویل شهرستان آستارا که پس از پایان مأموریت اداری در مسیر بازگشت به خانه بود مورد ضرب و شتم قاچاقچیان قرار گرفت. این مأمور به‌شدت مجروح شد و ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه