مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

برق ۱۰ دستگاه اداری در گیلان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به شکسته‌شدن مجدد مصرف برق در استان، گفت: برق ۱۰ دستگاه اداری که به اخطار‌های صادرشده مبنی بر کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند، قطع شد.

برق ۱۰ دستگاه اداری در گیلان قطع شد

به گزارش هشت‌دی محمدتقی مهدی‌زاده با اشاره به شکسته‌شدن مصرف برق در گیلان، گفت: روز گذشته ۲۱۵۰ مگاوات برق در استان گیلان مصرف شده است.

وی افزود: برای اینکه طی روزهای پیش رو نیز با ناپایداری شبکه مواجه نشویم، باید مدیریت مصرف انجام شود و لذا همکاران شرکت توزیع برق استان در حال تلاش برای جلوگیری از فروپاشی شبکه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در ادامه گفت: برق ۱۰ دستگاه اداری در گیلان که به اخطار‌های صادرشده مبنی بر کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند، قطع شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، همه دستگاه‌های اداری موظف‌اند مصرف برق خود را در ساعات کاری به میزان حداقل ۳۰ درصد در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف روزانه با خاموش‌کردن روشنایی غیرضروری و برخی سامانه‌های سرمایشی کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به ممنوعیت روشن‌بودن سامانه‌های سرمایشی ادارات از ساعت ۱۲ به بعد از همه مشترکان به ویژه دستگاه‌های اداری و واحد‌های تجاری خواست با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق، برای پایداری برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه