معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

رسانه تراز نظام اسلامی تنبیه کننده عوامل خاطی و امین مردم و امیدآفرین است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه تراز نظام اسلامی تنبیه‌کننده عوامل خاطی، امین مردم و مسئولین و امیدآفرین است، گفت: چنین رسانه‌ای ظاهر و باطن مردم را به حراج نمی‌گذارد.

رسانه تراز نظام اسلامی تنبیه کننده عوامل خاطی و امین مردم و امیدآفرین است

به گزارش هشت‌دی، احمدرضا منشوری صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امروز نگاه ما به رسانه تنها برای انتقال پیام نیست بلکه رسانه رسالت هدایتگری افکار عمومی جامعه را بر عهده دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مهم است اخبار خود را بر اساس ارزش‌های الهی اطلاع رسانی کنیم، افزود: رسانه متعهد دقت می‌کند که در انتشار و تولید خبر به آبروی افراد و گروه‌ها توهین نشود اگر چه امروز در دنیا همین موضوعات بازار برخی سیاست‌مداران است اما این امر در نظام اسلامی منفی است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز که دروغگویان جولان می‌دهند و منفعت‌طلبان شخصیت انسانی را قیمت‌گذاری می‌کنند تا جیب خود را پر کنند، از رسانه‌ها در نظام اسلامی انتظاراتی داریم افزود: انتظار فقاهتی این است که در چنین وضعیتی تهدید نباید رسانه و خبرنگار را بترساند و نباید تطمیع آنها را بلرزاند.

منشوری با بیان اینکه رسانه تراز نظام اسلامی تنبیه کننده عوامل خاطی، امین مردم و مسئولین و امید آفرین است تصریح کرد: چنین رسانه‌ای ظاهر و باطن مردم را به حراج نمی‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه در تراز نظام اسلامی برخلاف رسانه‌های خودفروخته و خارجی باعث سردرگمی و آشفتگی جامعه نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در پیوندزدن قلوب ملت‌های مسلمان، بیان کرد: خبرنگاران نقش مهمی در حفظ آرامش جامعه دارند اما تعداد اینگونه رسانه‌ها و خبرنگاران اندک است.

وی با بیان اینکه امروز شخصی که مسئولیتی در جامعه دارد بدون پیشنهادات و انتقادات رسانه‌ها نمی تواند نقش اساسی ایفا کند بیان کرد: خبرنگاران باید در تزریق انرژی مثبت و امیدآفرینی و نشاط نقش آفرینی داشته باشند.

به گزارش هشت‌دی، در پایان این مراسم از تمثال مبارک خبرنگاران شهید «محمود صارمی» و «محسن خزایی» که توسط «سمیه کاظمی» هنرمند گیلانی طراحی شده است، رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه