مدیرکل فرودگاه سردارجنگل رشت تشریح کرد؛

جزئیات پروازهای اربعین از فرودگاه رشت به نجف و ثبت‌نام در سامانه سماح

مدیرکل فرودگاه سردارجنگل رشت، زمان مناسب برای ثبت تاریخ رفت و برگشت از مسیر هوایی رشت در سامانه سماح برای بازه اربعین را اعلام کرد.

جزئیات پروازهای اربعین از فرودگاه رشت به نجف و ثبت‌نام در سامانه سماح

به گزارش هشت‌دی، سید محسن میرحسینی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از یک‌سال گذشته، پروازهای منظم هفتگی عتبات عالیات در مسیر رشت- نجف برقرار بوده است، اظهار کرد: درحال حاضر نیز دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها پرواز مستقیم از رشت به نجف‌ا‌شرف برقرار است و تا پایان شهریورماه نیز این پروازها ادامه خواهد داشت.

وی پیرامون پروازهای فوق‌العاده منتهی به ایام اربعین نیز افزود: تاکنون نرخ مصوب بلیط رفت و برگشت و تعداد پروازهای فوق‌العاده و سهمیه‌بندی پروازها برای استان‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نشده و به محض اعلام رسمی از مبادی  ذی‌ربط، در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه سردارجنگل رشت با اشاره به رایزنی‌های انجام شده درخصوص تعیین‌تکلیف پروازهای فوق‌العاده ایام اربعین تصریح کرد: چنانچه پروازهای فوق‌العاده‌ علاوه بر پروازهای برنامه‌ای که اشاره شد در مسیر رشت- نجف برقرار شود این پروازها در بازه زمانی ۹ تا ۱۶ شهریورماه خواهد بود.

میرحسینی زمان مناسب برای ثبت تاریخ رفت و برگشت از مسیر هوایی رشت در سامانه سماح برای بازه اربعین را بین ۹ تا ۱۶ شهریور عنوان و خاطرنشان کرد: زائرانی که فقط می‌خواهند از مسیر هوایی رشت عازم عتبات شوند از هم‌اکنون می‌توانند روزهای دوشنبه و پنجشنبه در این بازه زمانی را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه