فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دپوی بیش از یک میلیون لوازم بهداشتی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی گیلان گفت: یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۹۳ قلم انواع لوازم بهداشتی در بازرسی از انبار شرکتی در شهرستان رشت کشف شد.

دپوی بیش از یک میلیون لوازم بهداشتی قاچاق در رشت

به گزارش هشت‌دی، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک شرکت توزیع و پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت، افزود: با توجه به استعلام از سازمان صمت و تعزیرات حکومتی مشخص شد، انبار این شرکت در سامانه جامع انبارها غیر فعال بوده و ورود و خروج کالاها نیز ثبت نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی به آدرس شرکت مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از انبار این مکان، یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۹۳ قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق از قبیل شامپو، مسواک، خوشبو کننده، خمیردندان، صابون، لوسیون بدن، دستمال مرطوب، انواع ژل‌های بهداشتی و شیشه‌شور قاچاق کشف شد.

سردار ملکی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: اقلام قاچاق به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل شد.

وی بیان کرد: در این خصوص متهم ۴۳ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان کالا را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه