قهرمانی تیم ملوان جوان گیلان در مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور

رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با برتری تیم ملوان جوان گیلان در ساحل رودسر به پایان رسید.

قهرمانی تیم ملوان جوان گیلان در مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور

به گزارش هشت‌دی، رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با برتری تیم ملوان جوان گیلان در ساحل رودسر گیلان به پایان یافت. در پایان این مسابقات تیم شنای ملوان جوان گیلان با کسب ۱۶۰ امتیاز مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم‌های پایگاه ملی اسپینر و استان تهران با کسب ۱۰۰ امتیاز به طور مشترک دوم شدند و تیم خوزستان نیز با کسب ۹۸ امتیاز روی سکوی سوم این مسابقات کشوری قرار گرفت.

در رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور حدود ۱۵۰ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و قزوین حضور یافتند. این شناگران در رده‌های سنی ۲۰ تا ۲۴ سال، ۲۵ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۴ سال، ۳۵ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۴ سال، ۵۵ تا ۵۹ سال، ۶۰ تا ۶۴ سال، ۶۵ تا ۶۹ سال و بالای ۷۰ سال با هم به رقابت پرداختند.

مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور در سه مسافت یک هزار متر، یک هزار و ۵۰۰ متر و ۲ هزار متر در ساحل شهرستان رودسر گیلان برگزار شد که در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها به تیم‌های برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده‌های سنی مختلف نیز مدال قهرمانی اهدا شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه