دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود خبر داد:

تشکیل پرونده قضائی برای دو رئیس شعب بانک در لنگرود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود از تشکیل پرونده برای دو رئیس شعبه بانک برای ارائه خدمات به خانم‌های بی‌حجاب خبر داد و گفت: این دو بانک نسبت به کشف علنی حجاب در بانک بی‌اعتنا بودند.

تشکیل پرونده قضائی برای دو رئیس شعب بانک در لنگرود

به گزارش هشت‌دی، سید هاشم میرحسینی در گفتگو با خبرنگاران از تشکیل پرونده برای دو رئیس شعبه بانک به اتهام ارائه خدمات به خانم‌های بی‌حجاب خبر داد.

وی افزود: این دو بانک نسبت به کشف علنی حجاب در بانک بی‌اعتنا بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسئولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.

میرحسینی افزود: در صورت عدم توجه شخص بی‌حجاب نسبت به تذکر داده شده و اصرار بر منکر ارتکابی، لازم است بلافاصله با پلیس فراجا تماس گرفته و موضوع به ضابطان اطلاع داده شود.

وی همچنین به مسئولان و رؤسای ادارات هشدار داد: چنانچه مسئولان ادارات و نهاد‌های متولی نسبت به اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل صادره اهتمام جدی نداشته و با ترک فعل خود موجبات نفوذ فساد و فحشا را در جامعه فراهم و فرهنگ عمومی را نقض نمایند به استناد ماده ۵۷۶ و بند ب ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه