نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

جلوتر از قانون و شرع حرکت نکنیم

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکر نماینده خرم آباد در خصوص مسائل رخ داده در گیلان ضمن تأکید بر تمرکز دشمن برای هدف قرار دادن و از بین بردن حیا و عفت، گفت: نباید جلوتر از قانون و شرع حرکت کنید، دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند که مسئله را بررسی کنند.

جلوتر از قانون و شرع حرکت نکنیم

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر شفاهی، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگینی در مجلس شورای اسلامی پیرامون حواشی اخیر در گیلان، اظهار کرد: رئیس جمهور و دولت به این مسئله ورود کرده‌اند که شاید اصل همین ورود نیز زیر سوال باشد زیرا ویدئویی را عده‌ای پخش کردند که نه چهره طرف و نه مکان آن قابل شناسایی آنچنانی نیست. دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید بررسی کنند؛ این موضوع دو حالت دارد یا چنین چیزی اثبات می‌شود که اتفاقاً دولت اقدام عجولانه در عزل انجام داده است، تا زمانی که جرم اثبات نشده با چه عنوانی باید برخورد شود.

اگر کسی خطایی کرده که باید مجازات آن را تحمل کند

وی افزود: دشمنان ما متمرکز شده‌اند بر اینکه حیا، عفت و همه چیز را از بین ببرند. باید بررسی شود اگر واقعیت داشته باشد جرم آنهایی که فحشا را منتشر کرده‌اند بسیار سنگین‌تر از کسانی است که فحشا کرده‌اند. قرار نیست عده‌ای بیایند افکار عمومی و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را بر هم بزنند. اگر فرضاً کسی خطایی کرده که باید مجازات آن را تحمل کند قرار نیست ارکان اخلاقی جامعه را با آن مورد هدف قرار دهد.

این نماینده مردم مجلس یازدهم گفت: خواهش من این است که جلوتر از قانون و شرع حرکت نکنیم، دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند آن را بررسی کنند، یقیناً تعهد، ابزار، تخصص و دلسوزی این کار را دارند تا نسبت به آن برخورد کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
هر چیزی رو کاشتید رو دارید درو می کنید از جمله بی اخلاقی رو. یادتونه سر جریان نجفی چه آبروها که نبردید؟ همه ما خطاکاریم جیره پست دنیا باعث شده همه چیز رو زیر پا بذارید. هر دو طیف چه اصلاح طلب و چه اصولگرا . در حالی که باید بدانید همه مان فرعونبم فقط مصرهایمان کوچک است.
در حاشیه