استاندار گیلان:

نهضت ملی مسکن گیلان نیازمند یاری ستاد اجرایی فرمان امام است

استاندار گیلان گفت: برای ساخت مسکن محرومین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان با مشکل اراضی مواجه هستیم که ستاد اجرایی می‌تواند به رفع کمبود زمین کمک برای این پروژه کمک فراوانی کند.

نهضت ملی مسکن گیلان نیازمند یاری ستاد اجرایی فرمان امام است

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی امروز در نشست مشترک با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مجمع نمایندگان گیلان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را بازوی دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی و تکمیل پروژه‌های عمرانی دانست و اظهار کرد: برای ساخت مسکن محرومین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان با مشکل اراضی مواجه هستیم که ستاد اجرایی می‌تواند به رفع کمبود زمین کمک برای این پروژه کمک فراوانی کند.

وی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی، رفع محرومیت، افزایش سرانه درمانی در استان و توسعه واحدهای تولیدی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد.

استاندار گیلان با اشاره به امضای توافقنامه میان استانداری و این ستاد در حوزه ساخت مسکن محرومین و دیگر پروژه‌های عمرانی استان تصریح کرد: در صورت تحقق کامل این پروژه‌ها در این استان توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را در استان شاهد خواهیم بود.

عباسی یکی‌ از درخواست‌های مهم این ستاد را محرومیت‌زدایی در روستاهای استان دانست و بیان کرد: در طول ۱.۵ سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه رفع محرومیت‌ها در روستاهای استان انجام شده است و اکنون روستاهای گیلان از نعمت آب، برق، گاز و تلفن برخوردار هستند. درتلاش هستیم تا برای رفع محرومیت‌ در استان تصمیمات مهم و خاص اتخاذ کنیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم توجه به رفع کمبودهای بیمارستان‌ها در گیلان توسط ستاد اجرایی عنوان کرد: فراهم کردن امکانات درمانی از نیازهای مبرم مردم گیلان در سراسر استان است لذا از این ستاد می‌خواهم توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت ستاد به نحو احسن گفت: گیلان با وجو سرسبزی دارای مشکلات فراوانی است که هر کدام معضلی برای استان محسوب می‌شود، لیکن باید از تمامی ظرفیت و امکانات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان نهایت بهره را برد.

سید علی آقازاده در پایان خاطرنشان کرد: این استان در حوزه راهداری، راهسازی مسکن محرومین و بیمارستانی ضعف‌های دارد که در صورت رفع هرکدام از این مشکلات، گیلان در مسیر توسعه بیشتر گام برمی‌دارد.

در این دیدار اعضای مجمع نمایندگان گیلان درمجلس شورای اسلامی ازجمله جبار کوچکی‌نژاد، پرویز محمدنژاد، ابراهیم نجفی، خلیل بهروزی‌فر، رسول فرخی میکال، محمدرضا احمدی سنگری، مهرداد گودرزوند چگینی و سید کاظم دلخوش نیز مطالبی بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه