همسر شهید انصاری اخوین:

شهید انصاری به امیرالمومنان(ع) ارادت فراوانی داشت

همسر شهید انصاری اخوین با اشاره به اینکه شهید انصاری به امیرالمومنان(ع) ارادت فراوانی داشت، گفت: عشق به وطن و ایمان به خدا در وجود وی موج می‌زد.

شهید انصاری به امیرالمومنان(ع) ارادت فراوانی داشت

به گزارش هشت‌دی، حمیده دانش کاظمی در آیین نکوداشت شهید انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت ضمن تبریک اعیاد اظهار کرد: شهید انصاری به امیرالمومنان(ع) ارادت فراوانی داشت و اولین کادویی که به من داد نام علی را امضاء کرد و به طلا آن را پلاک کرد و‌ گفت می‌خواهم هربار وقتی تو را می‌بینم یاد و نام علی برایم زنده شود.

وی در ادامه افزود: شهید انصاری دارای قدرت بیان و‌ جذبه‌ بود به‌طوری‌که اولین جلسه در دانشگاه با حضور مسلمانان برپا شد که هیچ‌کس این حجم از استقبال را باور نمی‌کرد.

همسر شهید انصاری اخوین تصریح کرد: وی در مقام استاندار، نایلون دست می‌گرفت و زباله‌های روی زمین را جمع می‌کرد. از سوی صدا و سیما درخواست شد که با قاتل استاندار مصاحبه‌ای ترتیب داده شود که حضور پیدا نکرد و بعدها شنیدم که می‌گفت چطور توانستم قلب مهربانی را که برای مردم می‌تپید ترور کنم.

دانش کاظمی به ویژگی‌های شاخص شهید انصاری اشاره کرد و گفت: من تمام جرئت و جسارت حتی از دنیا بریدن را در وجود این شهید می‌دیدم.

این همسر شهید با بیان اینکه سراسر وجود شهید انصاری ایمان و باورهایش بود، اذعان کرد: حدود هشت بار به جان شهید انصاری سوء‌قصد شد اما ترسی بر او نبود در آخرین ترور نیز حدود ۸۰ تیر به اتاق استانداری که شهید در آنجا حضور داشت اصابت شد.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: عشق به وطن و ایمان به خدا در وجود شهید انصاری موج می‌زد و همیشه کنارم بوده و هست به‌طوری‌که پس از گذشت ۴۲ سال باور نمی‌کنم که نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه