رئیس حوزه هنری گیلان:

نیازمند افراد خط‌شکن در حوزه روایت پیشرفت هستیم

رئیس حوزه هنری گیلان با اشاره به اینکه نیازمند افراد خط‌شکن در حوزه روایت پیشرفت هستیم، گفت: نباید مردم را از دانستن اتفاقات خوب و پیشرفت جوانان و نوجوانان محروم کنیم.

نیازمند افراد خط‌شکن در حوزه روایت پیشرفت هستیم

به گزارش هشت‌دی، سید رسول منفرد عصر امروز در برنامه عصر خاطره روایت پیشرفت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه برای پیشرفت جامعه نیازمند روایت موفقیت‌های رخ داده هستیم، اظهار کرد: روایت پیشرفت جزو الزامات جامعه است اما جسارت می‌خواهد و از همین جهت عده‌ای در این باره دچار تردید هستند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند افراد خط‌شکن در حوزه روایت پیشرفت هستیم، افزود: نباید مردم را از دانستن اتفاقات خوب و پیشرفت جوانان و نوجوانان محروم کنیم.

رئیس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه افرادی که طی یک سال اخیر در پروژه روایت پیشرفت شرکت کردند جسارت به خرج داده و راه را برای ورود سایر افراد باز کردند، تصریح کرد: این روند ادامه دار خواهد بود و افراد بیشتری باید به آن ورود کنند.

شناسایی ۲ هزار پروژه روایت پیشرفت در گیلان

مسئول دفتر هنر و ادبیات پیشرفت حوزه هنری گیلان نیز در این نشست با اشاره به ۱۱ حوزه تعریف شده در پروژه روایت پیشرفت گفت: این پروژه در حوزه‌های مختلف ازجمله هنر، فرهنگ، ورزش، سیاست، کشاورزی و… است.

نرجس توکلی ادامه داد: فکر نمی‌کردیم گیلان به این تعداد سوژه پیشرفت داشته باشد زیرا در این مدت ۲ هزار پروژه پیشرفت پیدا کردیم و البته واقعیت بیشتر از این تعداد است.

در این مراسم، از دو کتاب «مترسک قصه گو» و «درسنامه یارش» که در راستای پروژه روایت پیشرفت استان گیلان تهیه و تنظیم شده است رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه