پیام تبریک فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت

فرمانده انتظامی گیلان در پیامی آغاز دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعید قربان، عید بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال را به همه مردم استان تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت

به گزارش هشت‌دی، سردار «عزیزاله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان در پیامی آغاز دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعید قربان، عید بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال را به همه مردم استان به‌خصوص همکاران خدوم و تلاشگر انتظامی گیلان تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لَبَیک اللهُم لَبَیک، لَبَیکَ لا شَریکَ لَکَ لَبَیک، اِنَّ الحَمدَ و النّعمهَ لَکَ و المُلک، لا شَریکَ لَکَ لَبَیک

عید قربان، عید بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال در سایه عبودیت و خلوص و تداعی‌گر ذبح نفس اماره و جهاد با دشمن درونی است که به مراتب سخت‌تر از مبارزه با دشمن آشکار و بیرونی است.

نمایش پرشکوه همدلی و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان، جلوه‌ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزکاری، نیکی و پاکی فریاد می‌زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می‌کند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می‌دهد.

به یمن این عید بزرگ، از خداوند منان مسئلت داریم همه ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری دو جهان برخوردار فرماید و ما را از پیروان راستین صراط مستقیم خود که به وسیله پیامبران و اولیاء بر حق، روشن و آشکار گردیده قرار دهد.

مسلمانان جهان می‌توانند با پیروی از آیات حیات بخش قرآن کریم و فرمایشات گهربار پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) با وحدت و همدلی، انزجار خود را از ظلم و ستم شیطان‌صفتان اعلام کنند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت آغاز دهه ولایت و امامت و عید بزرگ قربان به عموم مسلمانان جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین استان گیلان به‌ویژه همکاران گرامی در مجموعه انتظامی از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌همتا، سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای امت اسلام به ویژه ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان گیلان
سرتیپ دوم عزیزاله ملکی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه