مدیرکل کمیته امداد امام گیلان خبر داد:

آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع‌آوری نذورات غیرنقدی مردم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از آمادگی کمیته امداد این استان برای جمع‌آوری نذورات غیرنقدی شهروندان شامل گوسفند زنده و گوشت گرم خبر داد.

آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع‌آوری نذورات غیرنقدی مردم

به گزارش هشت‌دی عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای ترویج سنت حسنه قربانی و رساندن نذورات مردم مؤمن و نیکوکار گیلان به دست نیازمندان استان در عید سعید قربان، پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در محلات و مساجد نذورات غیرنقدی شهروندان شامل گوسفند زنده و گوشت گرم را جمع‌آوری می‌کند.
وی افزود: خیران و کارکنان کمیته امداد، گوشت قربانی را در بسته‌بندی‌های بهداشتی و با رعایت تکریم، درب خانه‌ی نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند تحویل خواهند داد.

مدیرکل کمیته امداد امام گیلان گفت: اضافه کرد: مردم نیکوکار گیلان همچنین می‌توانند با شماره‌گیری #۰۱۳*۸۸۷۷*، کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند، از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

وی گفت: پس از دریافت نذورات نقدی، از وجوهات جمع‌آوری شده به نیابت از خیران، برای خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

اهرابی با بیان اینکه ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت نذورات قربانی قرار دارند، افزود: پارسال ۱۹ میلیارد تومان نذورات مردم استان در عید قربان جمع‌آوری شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه