دستگیری عاملان مجروحیت شهروند لاهیجانی+ جزئیات

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ نفر که ضمن عربده‌کشی و درگیری با یک شهروند او را با سلاح سرد مجروح کرده‌اند در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان مجروحیت شهروند لاهیجانی+ جزئیات

به گزارش هشت‌دی، حمید محمدی‌نسب اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام و اظهار کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: شب گذشته در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو جوان ضمن عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای مردم با یک شهروند در حوزه کلانتری ۱۱ درگیر شده‌اند، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی مشاهده شد، متهمان با سلاح سرد یک نفر را مجروح کرده‌اند، تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته این افراد دستگیر شدند.

محمدی‌‎نسب با اشاره به حالت غیر طبیعی این افراد در هنگام درگیری، بیان کرد: متهمان ۲۳ و ۲۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه