دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

حذف فیزیکی یاران امام خمینی (ره) در دستور کار منافقین بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه حذف فیزیکی یاران امام خمینی (ره) در دستور کار منافقین بود، گفت: آنان با ترور زبان گویای انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای برای حذف فیزیکی ایشان تلاش کردند؛ اما خداوند اراده کرده بود این وجود نورانی و تابان را برای جهان اسلام حفظ کند.

حذف فیزیکی یاران امام خمینی (ره) در دستور کار منافقین بود

به گزارش هشت‌دی، یکی از جنایت‌های بزرگ گروهک منافقین ترور آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران در ۶ تیرماه سال ۶۰ است. این گروهک و تیم پشتیبان خارجی آن سعی داشتند صدای انقلاب را خاموش کنند و انقلاب را از داشتن مغز متفکر محروم کنند.

 حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان دراین‌رابطه در گفتگو با هشت‌دی با درود به ارواح پاک شهدای هفتم تیر و آرزوی سلامتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: گروهک منحرف منافقین به سرکردگی رجوی خائن اساساً یک سازمان مخوف و پیچیده بود که هر نوع صدای ناهماهنگ را در درون و بیرون از سازمانش محو می‌کرد و البته این سیستم و روش همچنان ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه این سازمان مخوف، یاران معترض خود را به اشکال گوناگون از سر راه بر می‌داشت، افزود: این گروهک قبل و پس از انقلاب تعدادی از مذهبیّون مؤسس تشکیلات خود را شهید کرده و مدیریت تام در اختیار مسعود رجوی قرار گرفت. جالب اینکه قبل از انقلاب اسلامی رژیم شاه نیز به این سیاست کمک می‌کرد و تعدادی از سران منافقین زندانی و سپس اعدام شدند؛ ولی شخص مسعود رجوی با تعهدات و پیمانی که داد، جان سالم به در برد.

 دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان تصریح کرد: آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی احساس کردند نمی‌توانند به خواسته‌های خودشان دست پیدا کنند؛ بنابراین از ابتدا خود را رقیب جمهوری اسلامی دانستند و با ذخیره‌سازی سلاح‌های دزدیده شده از پادگان‌ها و از طریق اعزام افراد نفوذی در مجموعه‌های نظام، برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کردند.

 کربلایی بیان کرد: حذف فیزیکی یاران امام خمینی (ره) در دستور کار منافقین بود و بمب‌گذاری در مسجد ابوذر تهران و ترور آیت‌الله خامنه‌ای در ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ از این جمله است؛ آنان احساس می‌کردند زبان گویای انقلاب و خطیب جمعه تهران را باید از زمین بردارند، فلذا قصد جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کردند و با طراحی انجام‌گرفته و جاسازی مواد منفجره در ضبط‌صوت مقابل سینه و صورت و قلب و سر ایشان، فکر می‌کردند کار تمام خواهد شد و در ادامه شخصی که این انفجار را ایجاد کرد نیز از کشور فرار کرد و آواره شد.

 دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه خداوند اراده کرده بود این وجود نورانی و تابان را ذخیره کند و برای راهبری جهان اسلام حفظ کند، بیان کرد: در آن زمان حفاظت و سیستم‌های نوین امروزی وجود نداشت؛ هرکس می‌توانست وارد مسجد شود یا ضبط صوتی به همراه داشته باشد، کار چندان پیچیده نظامی نبود و در این راستا وجود منور شخصیتی بنام سید علی خامنه‌ای از نظر منافقین برای اهداف آنان مضر و خطرناک محسوب می‌شد.

 وی با بیان اینکه اتفاقاً بحثی که ایشان در آن روز و در آن لحظه در مسجد ابوذر در حین انجام داشتند پیرامون شخصیت زن در اسلام بود، تصریح کرد: ترسیم چهره واقعی زن مسلمان و حقوق او در جامعه اسلامی و ضرورت ایجاد زمینه برای رسیدن آنان به جایگاه واقعی خودشان نشان‌دهنده اهمیت‌دادن به نقش زنان در جامعه اسلامی بود که در وسط این بحث، انفجار رخ داد و خطیب این محفل نقش بر زمین شد.

 دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: نقش سازنده این سید جلیل‌القدر در خطبه‌ها و سخنرانی‌ها و افشای چهره خبیث منافقین توسط ایشان و افشای چهره بنی‌صدر خبیث در مجلس و تبیین و روشنگری خط امام توسط حضرت آقا در آن زمان، منافقین را وادار به تلاش برای حذف فیزیکی ایشان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه