تیم فوتبال سینا کلاچای، قهرمان لیگ دسته یک گیلان شد

تیم فوتبال سینا کلاچای عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک بزرگسالان گیلان را کسب کرد.

تیم فوتبال سینا کلاچای، قهرمان لیگ دسته یک گیلان شد

به گزارش هشت‌دی در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک بزرگسالان استان گیلان ۱۲ تیم حضور داشتند که در یک گروه با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها، تیم فوتبال سینا کلاچای با کسب ۲۷ امتیاز عنوان قهرمانی کسب کرد و به مسابقات لیگ برتر بزرگسالان گیلان “جام گیل” صعود کرد.

همچنین تیم فوتبال خطبه سرا تالش با کسب ۲۵ امتیاز دوم شد و به همراه تیم سینا کلاچای به رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان گیلان راه یافت و تیم مهربان صومعه سرا نیز با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

در هفته پایانی این رقابت‌ها و در بازی‌های انجام شده، تیم مارلیک رودبار با نتیجه سه بر صفر مغلوب آرنا لاهیجان شد و بازی تیم های کاریز سیاهکل و سینا کلاچای با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

همچنین تیم فوتبال شهرداری حویق تالش در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر یک پیمان رستم آباد را شکست داد و دیدار تیم‌های فوتبال مرتضوی املش با شاهین خشکبیجار نیز با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در دیگر بازی های انجام شده، تیم فوتبال خطبه سرا تالش با نتیجه سه بر ۲ برابر سرخپوشان لاهیجان به برتری رسید و دیدار تیم های پاسارگاد لاهیجان و مهربان صومعه سرا با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در پایان رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک بزرگسالان گیلان، تیم مارلیک رودبار با قرار گرفتن در انتهای جدول، از این مسابقات سقوط کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه