مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

برق ادارات دولتی پرمصرف گیلان قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: برق ادارات دولتی پرمصرف استان قطع می‌شود و هیچ گونه اغماضی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

برق ادارات دولتی پرمصرف گیلان قطع می‌شود

به گزارش هشت‌دی محمدتقی مهدی زاده با تاکید بر اینکه امسال نیز سیاست‌های موفق سال قبل در خصوص مدیریت مصرف منسجم‌تر پیگیری می‌شود، افزود: در حوزه ادارات دولتی بار سنگینی نهفته بود که پیش‌تر از آن غفلت شده بود و به سمت آنها نرفته بودیم.

وی اظهار کرد: در سال گذشته با ادارات دولتی بدون اغماض برخورد کردیم و بر اساس مصوبه هیات وزیران این دستگاه‌ها باید ۳۰ درصد در ساعت اداری و ۶۰ درصد در ساعت غیراداری کاهش مصرف می داشتند.

وی ادامه داد: با پایش و کنترل همکاران، ادارات دولتی پرمصرف شناسایی و بعد از سه بار اخطار به دلیل رعایت نکردن مدیریت مصرف با قطع برق مواجه شدند بطوریکه در تابستان گذشته برق ۸۰ دستگاه دولتی قطع شد. امسال نیز همان برنامه با شدت بیشتری پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه اطلاع رسانی‌های لازم بصورت کامل انجام شده و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست، گفت: در سال گذشته میزان ذخیره انرژی که در حوزه دستگاه‌های دولتی انجام شد شاید به اندازه مصرف یک شهرستان بود که خود ظرفیت بزرگی است.
مهدی زاده، شدت گرما و افزایش ۳۹ هزار مشترک برق در استان را از دلایل تشدید مدیریت مصرف برق در تابستان امسال اعلام کرد.
وی تاکید کرد: گیلان، تابستان سال گذشته را بدون خاموشی سپری کرد و این موضوع نشانگر مدیریت مصرف هوشمندانه مردم استان بود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می شود امسال نیز چون سال گذشته بدون بحران و خاموشی سپری شود.
مهدی‌زاده با بیان اینکه بسته‌های تشویقی مدیریت مصرف از یکم خرداد تا پایان شهریورماه فعال می‌شود، گفت: برنامه های مدیریت بار از ۱۶ خرداد پیگیری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از تخصیص پاداش ۲۰ برابری به مشترکین در صورت رعایت الگوی مصرف در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: بر اساس این مدل پاداش که با هدف صرفه جویی در انرژی برق و کاهش مصرف مطرح شده است در صورتی که مشترکان بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه