طی دو روز اخیر رخ داد؛

ورود بیش از ۱۹۷ هزار خودرو به گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای دو روز اخیر به استان خبر داد و گفت: پرترددترین مسیر ورودی گیلان شهرستان رودبار است.

ورود بیش از ۱۹۷ هزار خودرو به گیلان

به گزارش هشت‌دی، سردار عزیزاله ملکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی روزهای۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سالجاری از مسیرهای ورودی گیلان، ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو وارد استان شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۹ درصدی تقاضا برای سفر بوده‌ایم.

وی در ادامه پرترددترین مسیر ورودی گیلان را شهرستان رودبار اعلام کرد و افزود: طبق آمار به‌دست آمده از دستگاه‌های ثبت تخلف، حدود ۱۲ هزار خودرو در این مدت اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت‌های ترافیکی از ۱۰ خردادماه در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی اعمال می‌شود.

سردار ملکی در پایان با اشاره به تعطیلات رسمی روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد از رانندگان خواست به‌ دلیل شلوغی مسیر‌ها برای پیشگیری از تصادفات احتمالی، نکات ایمنی و استراحت لازم را که ۱۵ دقیقه به ازای هر ۲ ساعت رانندگی است، مدنظر قرار دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه