مسئول کانون جوانان رضوی امام رضا (ع) خبر داد:

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در گیلان به مناسبت دهه کرامت

مسئول کانون جوانان رضوی امام رضا (ع) در گیلان با اشاره با شانزدهمین سال میزبانی رشت از خادمین رضوی گفت: در دهه کرامت امسال ۶۰ نقطه از استان گیلان میزبان کاروان خادمین رضوی بود و ۳۰۰ عنوان برنامه در گیلان اجرا شد.

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در گیلان به مناسبت دهه کرامت

به گزارش هشت‌دی اسحاق معبود مژدهی ویژگی خاص این برنامه‌ها را مردمی برگزار شدن آن عنوان کرد و اظهار کرد: کانون جوانان رضوی همه‌ساله در ایام دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند که از ولادت حضرت معصومه (ع) تا شب میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد که امسال گیلان میزبان جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید که باهدف آشنایی مردم بافرهنگ ناب رضوی برگزار می‌شود بود و در قالب این جشنواره کاروانی از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) میهمان استان بودند.

وی اضافه کرد: خادمان حرم رضوی در دهه کرامت به عیادت بیماران در بیمارستان، زندانیان، نیروهای، نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، سربازان نقطه صفر مرزی، کارگران، کارمندان، نابینایان رفتند و در جشن‌های مردمی و محلات استان حضور یافتند.

وی عنوان کرد: در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) هم ویژه‌برنامه‌ای برای دختران این دیار با عنوان من مثل معصومه» به همت کانون جوانان رضوی برای حدود ۵۰۰ نونهال گیلانی برگزار کردیم.

مژدهی ادامه داد: برنامه دیگری که به‌صورت گسترده و با شور و شوق مردمی اجرا شد استقبال خیابانی از خادمین حرم امام رضا (ع) بود که مردم حضوری گسترده از شهرداری رشت تا میدان صیقلان و از صیقلان تا حرم فاطمه اخری (ع) داشتند.

وی گفت: امسال در شب میلاد امام رضا (ع) در میدان شهدای ذهاب یا شهرداری رشت ۱۵ هزار صندلی چیده شد و دعوت‌نامه برای مردم رشت ارسال کردیم که حاوی یک کد قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر به مشهد بود. شرط شرکت در قرعه‌کشی حضور شخص در این مراسم بود که ۲۳ هزار برگه قرعه‌کشی به دست ما رسید و نشان داد بالغ‌بر ۲۰ هزار نفر در این جشن حضور داشتند.

مژدهی از کمک شایان و قابل‌توجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از رسانه‌های گیلان برای پوشش خبری، سازمان زیباسازی شهرداری رشت، سپاه و سایر سازمان‌ها برای کمک و همکاری جهت برگزاری این جشن قدردانی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه