مدیر کانون های خدمت رضوی در گیلان مطرح کرد:

برگزاری ۱۱۰ برنامه در دهه‌ کرامت در گیلان

مدیر کانون های خدمت رضوی در گیلان با اشاره به استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت از برگزاری حدود ۱۱۰ عنوان برنامه در این ایام در گیلان خبر داد.

برگزاری ۱۱۰ برنامه در دهه‌ کرامت در گیلان

به گزارش هشت‌دی، سید جواد شفیعی ثابت در نشست خبری شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» با اشاره به تنوع زیر‌مجموعه‌ها، بنیاد‌ها و معاونت آستان‌ قدس‌ رضوی در استان‌ها اظهار کرد: این مجموعه‌ها در ایام مختلف سال برنامه‌های متنوعی را در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی به ۱۹ عنوان کانون تخصصی در سطح استان اشاره کرد و گفت: این کانون‌ها شامل کانون سلامت، مبلغین، وکلا، شعر و ادب و … است که توسط دو هزار و ۴۰۰ خادم‌یار رضوی در طول سال خدمات مختلف تخصصی را ارائه می‌دهند.

مدیر کانون های خدمت رضوی در گیلان، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون تومان توزیع گوشت قربانی در شهرستان‌ها، اعزام ۵۰۰ زائر اولی، آزادی ۲۶ مادر زندانی جرائم غیر‌عمد که به همت آستان‌قدس و خیرین صورت گرفت بخشی از این خدمات است.

شفیعی‌ثابت با اشاره به استقبال از کاروان زیر سایه خورشید به عنوان یکی از ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت، بیان کرد: یکی از این ویژه برنامه‌ها که توسط معاونت علمی و پژوهشی آستان قدس رقم می‌خورد حضور کاروان زیر سایه خورشید در ۱۷ شهرستان است.

وی از اجرای حدود ۱۱۰ عنوان برنامه توسط مجموعه مدیریت کانون‌خدمت رضوی در دهه کرامت خبر داد و گفت: پخت و توزیع ۴ هزار غذای متبرک، اهدای فیش‌های متبرک، اعزام کاروان ۴۵ نفره بیماران صعب‌العلاج از شهرستان‌های محروم توزیع گوشت قربانی در دهه کرامت در حاشیه شهر و… از جمله‌ برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان است.

نماینده آستان قدس رضوی در استان گیلان ادامه داد: با توجه به بحران جمعیت در استان گیلان، برنامه جشن‌های شکوه مادری ویژه مادران سه فرزند به بالا و فعالین فرهنگی در راستای تقدیر و فرهنگ‌سازی برگزار خواهد شد.

شفیعی ثابت به برگزاری کاروان «نذر شفا» به همت هلال‌احمر و سپاه با حضور در محلات مختلف اشاره و عنوان کرد: برگزاری شب شعر رضوی با حضور شعرای استان در شهرستان صومعه‌سرا، اهدای ۵ سری جهیزیه به نوعروسان، اهدای البسه به کودکان محروم در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و خمام از جمله برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان‌قدس نیز تشکر ویژه داریم چون در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف پیوند ایمانی در اذهان مردم بودند، در ایام مختلف دینی در طول سال شاهد این حضور پرشور به همت و تلاش اصحاب رسانه بودیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه