مدیرکل حج و زیارت گیلان:

گیلان در حج تمتع امسال ۴۵۰ زائر دارد

مدیرکل حج و زیارت گیلان با اشاره به اینکه امسال ۴۵۰ زائر حج تمتع در قالب ۴ کاروان از استان به سرزمین وحی اعزام می شوند، گفت: امروز ۲۳۲ نفر از زائران گیلانی اعزام شدند. 

گیلان در حج تمتع امسال ۴۵۰ زائر دارد

به گزارش هشت‌دی، حسن فعال با بیان اینکه کاروان‌های گیلان ۵ روز در مدینه و سپس ۳۵ روز مکه مکرمه می‌مانند، اظهار کرد: امسال ۴۵۰ زائر گیلانی حج تمتع در قالب چهار کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دارندگان فیش‌های سال ۱۳۸۶ برای اعزام در سال آینده فراخوان می‌شوند

وی با بیان اینکه زائران حج تمتع امسال، دارندگان فیش‌های تا پایان اسفندماه ۱۳۸۵ هستند، تصریح کرد: دارندگان فیش‌های سال ۱۳۸۶ برای اعزام در سال آینده فراخوان خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اعزام نیرو‌های ستادی و عوامل اجرایی حج تمتع به مکه و مدینه، گفت: ۱۹ نفر از گیلان به عنوان عوامل اجرایی، چهار کاروان حج تمتع استان را همراهی می‌کنند. مسن‌ترین زائر گیلانی ۹۳ سال سن و جوان‌ترین زائر هم ۱۸ سال سن دارد.

حجاج، سفیران فرهنگی ایران در کنگره جهانی حج هستند

بهروز جلائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز با حضور در جمع زائران بیت‌الله الحرام، مناسک حج را فرصتی برای شستشوی معنوی روح دانست و بیان کرد: حجاج، سفیران فرهنگی ایران در کنگره جهانی حج هستند و و باید از فرصت حضور در سرزمین وحی استفاده کنند.

محسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت نیز در حاشیه اعزام حجاج گیلانی خاطرنشان کرد: فرودگاه رشت خدمات اعزام ۴ کاروان زائر گیلانی حج تمتع را در قالب دو پرواز برعهده دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه