رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان:

لیگ برتر وزنه‌برداری در گیلان برگزار می‌شود

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان با اعلام خبر برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری در گیلان با حضور ۶ تیم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مسابقات طی سه هفته و به مدت حدود ۶ ماه برگزار می‌شود.

لیگ برتر وزنه‌برداری در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی مسعود محرابی از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ برتر گیلان خبر داد و اظهار کرد:  در این لیگ حداقل ۶ تیم حضور خواهند یافت.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مسابقات طی سه هفته و به مدت حدود ۶ ماه برگزار می‌شود که هفته‌های اول و دوم آن در یکی از شهرهای شرق و غرب برگزار می‌شود و هفته سوم و پایانی آن نیز در رشت انجام خواهد شد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان ادامه داد: این رقابت‌ها طبق قوانین فدراسیون وزنه‌برداری انجام خواهد شد و تیمهای شرکت کننده موظفند حداقل ۷۰ درصد از ترکیب تیم‌شان را از وزنه‌برداران نوجوان و جوان استفاده کنند که به طور حتم این امر نیز می‌تواند پشتوانه‌سازی بسیار مناسبی برای وزنه‌برداری گیلان باشد.

 محرابی اضافه کرد: تدوام برگزاری لیگ وزنه‌برداری باعث می‌شود تا وزنه‌برداران در مسابقات بیشتری حضور یابند و سطح آمادگی خود را حفظ کنند و از سوی دیگر تجربه و سطح فنی خود را افزایش دهند.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان که با ایرنا صحبت می کرد  ادامه داد: همچنین وزنه‌برداران انگیزه لازم را برای حضور در تمرینات می یابند و به هرحال راه اندازی لیگ وزنه‌برداری در نهایت منجربه پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکتها نیز می‌توانند به این مسابقات ورود کرده و تداوم لیگ باعث می شود تا هیاتهای شهرستانی نیز حامیان مالی جذب کنند که این امر نیز در رشد وزنه‌برداری تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

برپایی کلاس دانش افزایی

 محرابی در ادامه به برپایی کلاس دانش‌افزایی نیز اشاره و اظهار کرد: یک‌دوره کلاس دانش افزایی وزنه‌برداری و کراس فیت نیز به طور رایگان در رشت انجام شد که حدود ۳۵ نفر از شهرهای مختلف گیلان در این کلاس حضور یافتند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان در ادامه گفت: در این کلاس از اساتید مجرب دانشگاهی استفاده شد و به طور حتم برپایی چنین کلاس‌هایی باعث می‌شود تا سطح علمی مربیان افزایش یابد و به طور حتم این کلاس دانش‌افزایی نیز در بالابردن سطح علمی مربیان وزنه‌برداری گیلان تاثیر مثبتی خواهد داشت.

محرابی در خاتمه افزود: به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم تا وزنه‌برداری گیلان وضعیت مناسبی داشته باشد و ورزشکاران این رشته بتوانند مدال‌های ارزشمندی را کسب کنند که برگزاری اولین دوره لیگ برتر وزنه‌برداری نیز در این خصوص تاثیر مثبتی خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه