درخشش ورزشکاران ایرانی در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا

مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در هند با کسب ۳ نشان طلا، ۴ نقره و ۳ برنز نمایندگان ایران ادامه پیدا کرد.

درخشش ورزشکاران ایرانی در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا

به گزارش هشت‌دی، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در هند، وزنه‌برداران کشورمان صاحب ۳ نشان طلا، ۴ نقره و ۳ برنز شدند.

بر اساس این گزارش، ۴ نماینده ایران با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا توانستند مدال‌های ارزشمندی را برای ایران به ارمغان بیاورند.

امروز چهارشنبه امیرمحمد سلیمانی و فرهاد قلی‌زاده نمایندگان ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم پسران بودند که وزنه‌های زیر را به ثبت رساندند.  امیرمحمد سلیمانی با مهار وزنه ۱۴۴ کیلوگرم به مدال طلای یک‌ضرب رسید و فرهاد قلی‌زاده نیز با مهار وزنه ۱۴۳ به مدال نقره دست‌یافت.

در پایان حرکت دوضرب نیز امیرمحمد سلیمانی با رکورد ۱۶۴ و مجموع ۳۰۸ کیلوگرم به مدال برنز دوضرب و نقره مجموع دست‌یافت. همچنین فرهاد قلی‌زاده دیگر نماینده ایران هم با مهار وزنه ۱۷۴ و مجموع ۳۱۷ کیلوگرم به طلای دوضرب و مجموع دست‌یافت.

در دسته ۷۱ کیلوگرم دختران هم لعیا کریمی ملی‌پوش وزنه‌برداری با رکورد ۸۳ کیلوگرم در یک‌ضرب نشان نقره گرفت، با ۹۱ کیلو در دوضرب برنز دریافت کرد و در مجموع هم با ۱۷۴ کیلوگرم نشان نقره را بر گردن آویخت و نایب‌قهرمان آسیا شد. همچنین با اوت کردن نماینده چین‌تایپه در دسته ۷۶ کیلوگرم، عسل کدخدایی از ایران با مهار وزنه ۷۸ کیلوگرم به مدال برنز حرکت یک‌ضرب در رده سنی نوجوانان رسید. او در حرکت دوضرب، وزنه ۹۶ کیلوگرم را بالای سر برد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هند در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه