اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۱۴۰۲

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت و اعلام مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۱۴۰۲

به گزارش هشت‌دی، عبدالرسول پورعباس در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۹ هزار داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۱ داوطلب در سایت سازمان سنجش انتخاب رشته کردند.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند و کد رشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کردند می‌توانند از امروز ۲۵ اردیبهشت ماه کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کد رشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

پورعباس خطاب به داوطلبان معرفی شده به مصاحبه، توصیه کرد: برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت سازمان سنجش از ۶ خردادماه تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد نیاز، کسب اطلاعات لازم و پیگیری سایر مراحل پذیرش، اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت را که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است به دقت مطالعه کرده و مطابق آن اقدام کنند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند نیز به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی و سایر مراحل گزینش به پایگاه اطلاع‌رسانی آن دانشگاه مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه