مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه کشور:

آزاد راه منجیل _ رودبار تا پایان آبان تکمیل می‌شود

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: عملیات سازه اجرایی و پل آزاد راه منجیل _ رودبار حدود ۸۶ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا آبان امسال این پروژه را برای عبور مردم آماده کنیم.

آزاد راه منجیل _ رودبار تا پایان آبان تکمیل می‌شود

به گزارش هشت‌دی خیر الله خادمی با بیان اینکه اولین پروژه‌ای که در سال جدید به  بهره‌برداری می رسد راه آهن رشت به کاسپین است که بخش اصلی باقی مانده از کریدور شمال به جنوب  کشور است اظهار کرد: هدف اصلی آن اتصال خلیج فارس از طریق ریل به دریای خزر است که این روند اجرایی خوشبختانه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در طول مسیر  ۳۷ کیلومتری که این پروژه باید ساخته شود مسیر کاملا از مسیر های شالیزار و مسیر های لجنی عبور کرده که این اقدام  دشواری و سختی بسیار زیادی را داشت که خوشبختانه عملیات اجرایی در انتها قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه امیدواریم حداکثر تا دو ماه آینده عملیات زیرسازی به اتمام برسد و ما بتوانیم بلافاصله پروژه را برای بهره‌‌برداری آماده کنیم تصریح کرد: به این ترتیب  این پروژه ریلی به کاسپین و دریای خزر خواهد رسید و امکان تردد ریلی از کشور روسیه به کشور ما و از طریق ریل به جنوب و بندر عباس فراهم خواهد شد.

خادمی با بیان اینکه ازبا دومین پروژه‌های که عملیات اجرایی آن در حال کار و در اولویت برای بهره برداری است آزاد راه منجیل است که بخشی از آزاد راه رشت _ قزوین است افزود: این آزاد راه در طول هشت و نیم کیلومتر عملیات اجرایی در حال اجرا است که نزدیک به ۸۵ درصد این ۸ ونیم کیلومتر ریل و پل است و عملا یک پروژه سنگین است.

او افزود: عملیات سازه اجرایی و پل آن حدود ۸۶ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم که ما بتوانیم در طی سال ۱۴۰۲ تا آبان ماه این پروژه را برای عبور مردم آماده کنیم.

خادمی گفت: گلوگاه آزاد راه رشت _ قزوین که مردم باید ساعت ها در ترافیک این مسیر می ماندند با احداث این آزاد راه رفع می شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه