مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

هایپرمارکت حجاب در گیلان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه‌اندازی هایپرمارکت حجاب در استان خبر داد و گفت: از اتفاقات خوب فعال‌سازی کارگروه حجاب و عفاف، ایجاد نگارخانه دائمی لباس در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیا(ص) رشت است که طراحان لباس گیلان می‌توانند در آن کالاهای خود را عرضه کنند.

هایپرمارکت حجاب در گیلان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش هشت‌دی، رضا ثقتی امروز در آیین گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس در تالار مرکزی رشت از راه‌اندازی هایپرمارکت حجاب در گیلان خبر داد و اظهار کرد: فراخوان ایجاد هایپرمارکت حجاب منتشر شده و پس از جذب سرمایه‌گذار در گیلان راه‌اندازی خواهد شد. همچنین اتفاقات خوبی با فعال‌سازی کارگروه حجاب و عفاف در استان رقم خورد که یکی از آنها ایجاد نگارخانه دائمی لباس در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیا(ص) رشت است که در آن طراحان لباس می‌توانند کالاهای خود را عرضه کنند.

‌وی در ادامه افزود: طراحان می‌توانند طراحی‌های خود را در این کارگروه برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی علاقه‌مند نمایش داده و با جذب سرمایه‌گذار برندها وارد مرحله تجاری‌سازی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یکی از مشکلات حوزه مد و لباس را حمایت دولت از این مراکز و مشاغل عنوان و تصریح کرد: دولت درنظر دارد جهت حمایت از تولیدکنندگان مد و لباس تسهیلات با تنفس و سود اندک را در اختیار آنها قرار دهد. اتفاق خوشایندی که در گیلان پس از اتفاقات اخیر رقم خورد استقبال خانواده‌ها از مقوله حجاب به‌عنوان پوشش برتر و زیست عفیفانه بود که این اشتیاق را می‌توان در استقبالی که از این نمایشگاه به‌عمل آمد، مشاهده کرد.

نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف مد و لباس رشت به مدت ۳ روز از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در تالار مرکزی رشت از ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم باز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه