رئیس کل دادگستری گیلان:

سرازیر شدن فاضلاب شهری و صنعتی به تالاب انزلی کذب است

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه سرازیر شدن فاضلاب شهری و صنعتی به تالاب انزلی کذب است، گفت: با انتشار‌دهندگان این فیلم کذب به جهت انحراف افکار عمومی برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

سرازیر شدن فاضلاب شهری و صنعتی به تالاب انزلی کذب است

به گزارش هشت‌دی، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی امروز در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص سرازیر شدن فاضلاب شهری و صنعتی به تالاب انزلی، به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی از محدوده اداره بندر در شهرستان انزلی بازدید کرد.

وی در بازدید از منطقه اداره بندر شهرستان انزلی و استماع نظرات کارشناسان این منطقه اظهار کرد: فیلم منتشر شده کذب بوده و هیچ‌گونه پساب و فاضلابی به تالاب سرازیر نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه پس از لایروبی قسمت‌هایی از تالاب، رسوبات سنگین ته‌نشین شده و رسوبات سبک به دریا سرازیر می‌شود، تصریح کرد: این رسوبات به‌دلیل همراه داشتن خاک و ماسه تیره بوده و به دریا منتقل می‌شود و برخی اشخاص که چشم دیدن اقدامات خوب و موثر نظام را ندارند با مشاهده اقدامات موثری که در جهت ساماندهی وضعیت تالاب در این مدت کوتاه انجام شده و با سیاه‌نمایی و کتمان واقعیت، خبر کذبی را منتشر نموده‌اند تا از این طریق اقدامات بزرگ انجام شده در تالاب دیده نشود.

حجت‌الاسلام خلیلی با بیان اینکه یکی از وظایف دستگاه قضایی صیانت از انفال است و کسانی که بخواهند به منابع طبیعی خدشه‌ای وارد کنند مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: با انتشار‌دهندگان این فیلم کذب به جهت انحراف افکار عمومی برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه