معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

صدور کارت معافیت مشمولان دارای سه فرزند از اول خرداد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: تمام مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه حین خدمت که ۳ فرزند و بیشتر دارنداز خدمت دوره ضرورت سربازی معاف  هستند و برای دریافت تسهیلات می‌توانند از تاریخ اول خرداد به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت به کارگزینی یگان خدمتی مراجعه کنند.

صدور کارت معافیت مشمولان دارای سه فرزند از اول خرداد

به گزارش هشت‌دی اسماعیل رجب‌زاده  با بیان اینکه برابر موافقت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، تمام مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه حین خدمت که ۳ فرزند و بیشتر دارند از خدمت دوره ضرورت سربازی معاف  هستند اظهار کرد:  همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه با حداقل ۴۰ سال سن تمام که ۳ فرزند دارند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

وی با بیان اینکه صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند از تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) و کارکنان وظیفه حین خدمت به کارگزینی یگان خدمتی مراجعه کنند.

رجب‌زاده افزود: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و یا با سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه