افتتاح دایره وظیفه عمومی در شهرستان خمام

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از افتتاح و شروع به کار دایره وظیفه عمومی در شهرستان خمام خبر داد.

افتتاح دایره وظیفه عمومی در شهرستان خمام

به گزارش هشت‌دی، اسماعیل رجب‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته، دایره وظیفه عمومی خمام داخل کلانتری مرکزی این شهرستان افتتاح و شروع به کار کرده و با توجه به نبود دفتر پلیس + ۱۰ در این شهر، هماهنگی لازم با دو دفتر در بلوار شهید انصاری و بلوار گلسار رشت جهت ثبت درخواست متقاضیان و مشمولان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: کلیه مشمولان از زمان ورود به سن مشمولیت در ۱۸ سالگی می‌توانند برای روشن شدن وضعیت خدمت وظیفه عمومی به دفاتر پلیس + ۱۰ منتخب شهرستان رشت مراجعه و جهت پیگیری درخواست خود به وظیفه عمومی شهرستان خمام مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به افتتاح وظیفه عمومی در شهرستان خمام تصریح کرد: با هدف بهره‌مندی از پلیس هوشمند و متخصص در سریع‌ترین زمان ممکن و در دسترس از اردیبهشت ماه سال‌جاری با اختصاص کارشناس خبره و متخصص، ارائه خدمات انتظامی در حوزه وظیفه عمومی به افراد در شهرستان خمام صورت می‌گیرد.

رجب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال پیام‌رسان سروش به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه